(powiat rzeszowski, krośnieński, strzyżowski, brzozowski)
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Z Programu Promocyjnego mogą skorzystać wszyscy klienci mieszkający w obrębie powiatów; strzyżowskiego, krośnieńskiego, brzozowskiego oraz rzeszowskiego.
2.Z zastrzeżeniem postanowień niniejszego regulaminu, Klient, który w okresie obowiązywania Programu zawarł Umowę może w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia za zgodą Provelo.pl:
2.1 dokonać wymiany roweru;
2.2 zwrócić rower
3. Klient może dokonać zmiany zakupionego roweru na inny, zgodnie z obowiązującym na dzień zawarcia Umowy, cennikiem. Dostępność rowerów jest zależna od aktualnego stanu magazynowego Punktu Sprzedaży, w którym została zawarta Umowa.
4.W przypadku przeniesienia swoich praw i obowiązków wynikających z Umowy na inny podmiot klient traci prawo do skorzystania z Programu Promocyjnego.
5.Po upływie 7-dniowego terminu na dokonanie zmiany, skorzystanie z Programu nie jest możliwe.
II ZWROT ALBO ZMIANA
1.Klient może dokonać zmiany zakupionego roweru na inny dostępny na stronie www.provelo.pl w dniu dokonywania zmiany
2.W przypadku takiej zmiany brana jest pod uwagę cena roweru obowiązująca w dniu zawarcia Umowy.
3.W przypadku różnicy w cenie rowerów, Klient jest zobowiązany do dopłaty różnicy w cenie, albo otrzyma jej zwrot.
4.Klient dokonując zwrotu albo zmiany roweru jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za korzystanie z roweru. Opłaty za korzystanie z roweru wynoszą nie mniej niż 30zł a nie więcej niż 9% wartości
5.Zarówno w przypadku wymiany roweru, jak i jego zwrotu, opłata za korzystanie z roweru pobierana jest w momencie dokonywania zmiany lub zwrotu.
6.Sklep będzie uprawniony do odmowy przyjęcia roweru zwracanego przez Klienta w szczególności, w przypadku:
6.1 uszkodzenia lub wadliwego działania roweru spowodowanego niewłaściwym użytkowaniem
6.2 zniszczenia ramy roweru (w szczególności: usunięcia znaków firmowych producenta lub numerów seryjnych);
6.3 stwierdzenia braku jakiegokolwiek z elementów roweru
6.4 stwierdzenia uszkodzeń, naruszeń lub wad innych niż wskazane w ust. 6 pkt. 6.1. – 6.3. powyżej, powodujące nieprawidłowe działanie roweru, nie spowodowanych działaniem lub zaniechaniem Provelo.pl lub producenta urządzenia;
6.5 wystąpienia braku dowodu zakupu w postaci umowy, paragonu lub faktury.
III. WYPOWIEDZENIE UMOWY I ZWROT ROWERU
1.Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy w ramach Programu należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie firmy lub mailowo.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania niniejszego Programu Promocyjnego, bez konieczności podawania przyczyn, z zastrzeżeniem, że zmiana warunków nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio nabyte przez Klienta. Informacja o zmianach w niniejszym Programie Promocyjnym zostanie opublikowana na stronie internetowej www.provelo.pl
2.Niniejsze warunki Programu Promocyjnego są dostępne na stronie internetowej www.provelo.pl i w Punkcie sprzedaży.